090404

Godkväll!

Idag har jag inte riktigt hunnit skriva för det har varit lite mycket. Jag fick en god nattsömn inatt och imorse åkte jag till jobbet och dansade med mina små duktiga änglar! Efteråt cyklade jag hem och slappade tills Alex hämtade mig och vi åkte till station för att hinna med 2 tåget och vi hann precis på minuten. Vi åkte och hälsade på min kära far och Anne-Lie som bjöd på lite glass (: Det har ju varit riktigt skönt väder så man har inte ens kunnat ha jackan på sig för då var det alldeles för varmt. På tåget hem träffade vi Karro som vi sedan skjutsade hem, har saknat henne. Vi blev så sugna på thaimat när vi var i gbg så när vi kom in till Alingsås så beställde vi hem lite som vi sedan käkade ute på verandan i det fina vädret med radion på och massa mysigt prat! Fast det var inte länge vi kunde ha på radion för grannen spelade Tomas Ledin på högsta nivå och det är jag van vid sen 8 år tillbaka och när hon öppnar altandörren och sätter på den musiken så är det sommar, haha!


Nu ikväll har vi sett på en jättekass/knasig thriller som vi inte förstod handlingen på, vi båda är jättetrötta och ska nu gå och lägga oss till en film och sova =) Ni får ha en fortsatt trevlig kväll, imorgon blir det frukost på verandan för första gången, bilder kommer!

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0