090408

Godkväll darlings!

Lite bloggande nu för tiden, högst ett inlägg om dagen har det blivit, men det är också svårt att blogga varannan timme för det händer ju knappt något varje timma, men jag ska försöka bättra mig för det är roligt att skriva! Imorse sov jag ut och slappade den största delen av förmiddagen och klockan 14 mötte jag Karin i stan för att käka lite på Taste It, det var supergott och kl 16 gick vi på teorilektion. Direkt efter blev det att handla på Maxi med mamma och nu ikväll har Karro hälsat på mig och det blev att se på Final Destination och Barnyard tillsammans med mackor och varm oboy!

Nu är mitt hjärta hemma också i tryggt förvar så det känns skönt, men nu ska jag göra samma som honom det är att gå och lägga mig!

Förresten, det har varit torrt med kommentarer, skulle vara kul med lite mer :)

Godnatt, puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0