090411

Påskafton! Och jag är så sjukt taggad inför ikväll, det var längesen min kropp fick smaka på en stor mängd alkohol, lite skämmig dans i mitt vardagsrum och massa skratt tillsammans med dom bästa man kan ha! Det blir fest ikväll med andra ord och det är jag och Karin som är festprissarna som har ordnat med det ena och det andra. Kl 12 kom hon till mig för att dumpa av lite alkohol sen cyklade vi till Willys och inhandlade lite smått och gott att ha ikväll, vad det är får ni se! Efteråt hängde Karin med hem för att koppla av på verandan och vi pratade om allt vi ville göra ikväll och under sommaren, det är verkligen våran sommar :) Kvällens lekar och händelser kommer definitivt på kort eller filmbevis och återigen så är jag så jävla taggad! Har tränat och dammsugit där det har behövts, ska hoppa in i duschen nu och göra mig iordning och förbereda godsakerna lagom till gästerna kommer vid 6,7 tiden.

Ha en riktigt rolig påskafton mina kära!
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0