090413

Hej alla läsare!

Vi vaknade sent idag, vilket inte är bra för min del för jag ska på utbildning imorgon kl 10 på Liseberg. Men det har ju varit påskhelg med en massa glada händelser som leder till sena kvällar och det får faktiskt vara okej. Vi har käkat frukost framför en bra actionfilm som heter Linewatch och nu har Alex åkt till sin morbror för att övningsköra lastbil. Jag själv ska dammsuga och fixa lite, senare kommer hjärtat tillbaka då vi ska försöka ta oss ut på en härlig promenad. 

Gårdagen var så himla rolig, kan nog beskriva den med skratt, skratt och skratt! Karin hade lagat en sjukt god middag bestående av tacopaj, godis och som efterrätt smält vit choklad med hallonsås, MUMS! Jag började cykla hem vid ett tiden och min kära pojkvän åkte bil bredvid så jag inte råkade ut för gäng och allt som händer i denna stora stygga staden ;) (ironi) 






Sitter just nu och tittar på min katt som är den sötaste i världen,
ligger och tvättar sig i min säng, naaw!
Vi hörs sen, puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! Tjejen i blå skjorta va på min första utbildning på liseberg! Hon är sjukt skön! / Johanna!

2009-04-15 @ 20:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0