090416

Vaknade runt 9 fast jag hade ställt klockan på 10, så jag inte sover för länge men detta var ju bra! Har inte lämnat sovrummet än för jag sitter här och kollar bloggar och tittar på Vänner. Men jag börjar bli rätt hungrig så ska nog snart gå ner och käka lite tror jag, men är inte så sugen på frukost utan något mer lunchaktigt, som är varmt. Pratade nyss med älsklingen och han är i Götet och jobbar på häktet igen, slipar väggarna. Han sa en sak som gjorde mig lite glad och det är att han kanske ska sova hos mig inatt, mys!

Ska se om jag cyklar in till stan och köper bikinisarna idag eller imorgon, ska se om jag kan hitta en gå på stan-partner. Nu ska jag äte som sagt och sen vill jag nog träna lite. Det är härligt väder så vi hörs senare!

Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0