090419

Hej bloggen!

Skriver lite snabbt för jag är stressad. Alex kom hem inatt vid ett tiden, imorse sov vi ut och sen har vi mest slappat framför tv:n. Sen tog vi en promenad till Alströmer där Circus Maximum höll till, jag ville så gärna gå men det var försent att köpa biljetter plus att det var rätt dyrt. Alex tyckte synd om mig och vill att vi ska gå när den kommer till Partille eller Lerum, så vi får se då hihi! För er som inte vet så älskar jag Circus, så spännande och magiskt!

 
Vattenflaskan fick hänga med!             Circuuuuus!
 
Jag såg kameler!                             Matdags!
















Sen tog vi en promenad till affären och köpte det som behövdes för dagens middag som blev fantastisk god!
Nu måste jag packa en snabbis för vi ska få skjuts hem till Alex av Palle som kommer snart.

Vi hörs imorgon, puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0