090422

Först och främst vill jag säga grattis till min vän Frida som fyller 20 år, stora damen (:

Klockan är lite över tolv och jag är seg. Om 1 timme ska jag bege mig ut till bussen som ska ta mig in till stan, jag skulle kunna ta samma buss efter igen för då går den förbi mig men jag ville ändå att mamma skulle hämta mig så det gör hon, känner inte helst för att åka buss idag överhuvudtaget för jag är trött, sleten, har världens största blåsa som får det att se ut som att jag har fått en fläskläpp och med allt detta tillsammans ser jag ut som en uteliggare. Morgonen har bestått av SATC som är riktigt mysigt att kolla på, can´t get enough!

Kl 16 ska jag iaf vara lite social som kanske behövs, jag ska på teori med Karin, jag måste daska upp mig och vara lite flytig med detta nu, annars blir min pappa mycket besviken. Som om det inte är illa nog, jag har en massa att göra inför morgondagen. Imorgon har vi Funkykidz-showen, har bjudit in några stycken och jag måste vara där lite innan och jag vet inte ens vart det ligger plus att direkt efter måste jag smyga iväg och åka in till Göteborg för det är Kick-off på Liseberg, vilket innebär gratis käk, billig alkohol och vi får åka åkattraktioner, wiie! Det börjar klockan 18 och min show slutar klockan 18 så det känns lite tajt och jobbigt, men jag har pratat med Lisebergskontoret och det ska gå bra! Jag är nog lite smått nervös inför uppträdandet imorgon för vi instruktörer ska inleda showen med en dans, jag har inte uppträdit på mer än 1 år nu så det känns som att börja om från början igen. Jag babblar väldigt mycket idag märker jag, har bara en sak till att skriva om.

Igår, vi tog bilen till Vårgårda hem till Johan och vi satt och snacka en bra stund, en riktigt härlig kille som är en av mina bästa killkompisar, helt underbar! Sen tog jag och Alex en omväg hem, genom skogen. Jag blir avslappnad av att åka bil, det ska helst vara när det är mörkt för då blir jag inte åksjuk men det funkar även på dagen. När vi kom hem blev det det gamla vanliga, låg i sängen och kramades framför SATC.

Vi hörs senare babes!
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0