090426

Hej!

Efter en dag blandat med absolut ingenting och sen massor på en gång har gjort mig helt slut. Låter som jag väger 200kg, tar två steg och sen blir svettig men så är det inte. Vi sov ut idag, käkade frukost, tittade lite på tv och sen låg vi på golvet ute på verandan jättelänge, men jättemysigt! Vid fem var det dags för mig att värma upp inför min första körlektion på Lasses, det gick väldigt bra i början, men sen blev jag nog trött och irriterad och då funkar ingenting! Efter det åkte jag, mamma och Alex ut till den här godis kiosken om man åker en bit efter Maxi, mamma hade kuponger och grejer så det blev godis och glass för deras del, jag avstod (chockade kanske?) För mig blev det istället en tidning bestående av 145 sidor, "Allt om valpar" heter den, finns allt från kost, första dagarna, uppfostran, till diciplin och massa mer, ska sätta mig senare och läsa mer noggrant.

På vägen hem stannade vi vid affären då jag var tvungen att köpa lite käk att ha hemma, fick b.la syn på en påse med Spaghetti Carbonara som såg himla smaskens ut som man värmer, får se hur den smakar. Just nu är jag trött och jag tror en huvudvärk smyger fram så ska nog ta och step a side från datorn lite och kanske kasta i en skiva från SATC boxen i dvdn? Låter gott.

Btw, en bild från i torsdags på Valand med goda Lisebergare.


Vi hörs senare, puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0