090428

Hej allihopa!

ja, jag fick chansen att sitta vid datorn igår men jag hade en trött pojkvän sittandes bredvid mig som frågade konstant om vi kunde gå ner och lägga oss så det fanns liksom ingen blogg-känsla så jag tänkte att jag får uppdatera mig lite idag istället. Vi hade fullt upp igår hemma, självklart kom allt på samma gång, och mamma skulle göra allt på samma dag som att följa med mig på min körlektion, åka till Mio, tvätta, köra en massa skit till tippen osv. Men Alex och Börje var med och hjälpte till, samt jag. Nu är trädgården och verandan typ tom och vi har fått in vårt nya badkar och kört det gamla till tippen. Min kisse Piper fick även åka på ett litet äventyr, nämligen att följa med till tippen vilket var både skrämmande och intressant. Hon hatar visserligen att åka bil för det gör henne jätteorolig men det gick bra tillslut och jag tycker att hon borde få uppleva lite nytt, the real life!

Idag tittade jag på det sista avsnittet av Sex And The City, alltid sorgligt när man är klar med en serie (dock för typ 5:e gången men ändå) Senare ska jag och Alex ta en tur till stan för jag måste hem en snabbis och även till apoteket och köpa ut nya mini-piller.

Sitter och tittar på Style by stars som ska få in 100 nya plagg idag, några är jättesöta, blev förtjust i en klänning men jag är osäker på om den är för mycket Paris Hilton/fjortis och för lite mig? Söt är den iaf, men känslan om att den är mer för pinnsmala tjejer med små söta bröst är stor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0