11.07

Godmorgon på er! Inatt sov jag betydligt mycket bättre än natten innan, vaknade kanske nån gång men det gör jag ju jämt och jag fick många timmars sömn. Kunde ha gått upp lite tidigare iofs men bättre än inget. Innan jag somnade igår tittade jag på den mysiga filmen "Music and lyrics".


Solen lyser och det är April, hur bra är inte det! Jag ska se om jag lurar någon senare, min pojkvän eller nåt men det får jag tänka på för jag lurar inte särskilt bra. Nu ska jag ner och göra en go frukost, kanske sätta mig ute på verandan och kanske ta en promenad i vackra vädret. Kl 4 blir det teorilektion också, får sätta fart nu. Ska även boka några körlektioner, pirrigt.

Hörs sen, puss&kram!

Kommentarer
Postat av: E

Säg att du är gravid ;) (med en kamel) mwhahaha.

2009-04-01 @ 12:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0