1,5 års kärlek

Mitt längsta förhållande hittils och förhoppningsvis mitt enda såklart! Grattis till oss hjärtat :) Det blev ingen frukost på verandan imorse som jag lovade men det var inte så frestande att sätta sig ute i kylan när det var molnigt och stendött ute, så det får bli till helgen. Kl 3 idag var det middag hemma hos Alex med gäster för dom firar att det är 5 generationer som lever samtidigt så det blev fotografering och grejer. Strax efter fem åkte vi in till Alingsås och mötte upp Anders och Sara inne i stan, det blev att vi gick till pressbyrån och satte oss, blev kaffe och bulle för några och choklad för en annan ;) Det var ruskigt kallt ute men samtidigt soligt och härligt.

Nu har jag pussat sönder min pojkvän för kl 5 imonbitti åker han till huvudstaden igen och jag blir ensam kvar, whatelse is new liksom? Fast eftersom det är påskvecka så jobbar han bara till onsdag och då är han iofs hemma kl 1 på natten men det innebär att han kommer till mig på torsdag, inte lika länge som nu i veckan *puh* Det är hotellet på torsdag också och dit hade ju Alex tänkt att dra, tror inte jag följer med för jag både sparar pengar och tycker inte att det är något vidare roligt där längre. Bara en massa studentfjortisar som låtsas vara packade och hånglar med varannan kille dom ser, nä inget för mig.

Jag har jättetråkigt, sitter och skakar med benet och känner mig riktigt rastlös men det känns inte som att jag kan göra någonting åt det för det är mörkt och kallt ute och det finns ingen att bjuda över direkt. Alex och jag lånade ju 5 filmer av pappa igår och nu är det 3 kvar som jag inte sett, undrar om jag ska sätta på senaste Batman filmen och suga i mig djupfrysta hallon och varm oboy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0