Aj, min blåsa!

Snart skär jag av den, ärligt talat! Dags att gå ner och sätta på bedövningsmedlet tror jag. Kom iaf hem til hjärtat för en timme sen ungefär, det blev teorilektion med Karin, mycket trevligt. 4 klara, 4 kvar vilket är väldigt skönt. Jag förstökte byta mina körlektioner med Mats till lektioner med Maria istället men hon var tydligen alldeles för populär så jag får prova Mats på måndag och torsdag, vill jag inte ha honom så skulle dom prata med Maria.

Tog bussen sen till landet, gillar att åka buss, tröttnar typ aldrig. Har suttit här framför datorn nu ett tag och vi börjar bli sugna på att lägga oss i sängen och se på lite SATC och mysa. När man har blåsor i munnen blir man trött och slö både fysiskt och psykiskt, så det här med att ligga i sängen och att vara trött och gnälla över smärtan och att titta på SATC varje dag är något ni får dras med några dagar till.

Imorgon bloggar jag tidigt so be up!

Sov gott, pussokram!

Kommentarer
Postat av: mia

eller hur^^ fan att det inte öppnades nån dansstudio i alingsås asså..

2009-04-23 @ 09:49:25
URL: http://miisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0