En evighetsmorgon!

Imorse ringde klockan 7.15 och jag kände mig ovanligt utvilad, jätteskönt! Följde med Alex upp för han skulle på utbildning i Sävelund kl 8.00 och jag började diska lite smått och sen åt jag frukost framför lite tv och gos med katten. Klockan är 2 min i elva och det känns som jag har varit vaken i ett halvt dygn då klockan borde vara typ sju eller nåt. Hela morgonen har jag varit rastlös eftersom det är så himla fint väder och jag är sugen på en promenad, lägligt nog så frågade Sofie om jag vill ta en långpromenad med henne så det är vad vi ska göra om 1 timme.

Just det ja, igår kom Anders, Johan, Wiik och Alex hem till mig och tog några öl på verandan. Skitmysigt och vi pratar om så himla sjuka saker för vi alla har så rå och extrem humor, vilket är skönt att dela med folk som inte tar illa upp. Dom drog så sent som halv tio vilket var lite sent för jag och Alex hade inte ens käkat middag så det gjorde vi när dom gick.


7.30 imorse, så himla fina färger! + min goda frukost.

Måste göra mig iordning, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0