En fin kväll minsann

Det blev att åka och handla på Maxi med mami! Jag behövde köpa hem lite grejer och det blev mer och mer grejer vi kom på att vi behövde  ju längre vi var där. Har pratat med hjärtat under kvällen och han är hemma nu, när han kommer imorgon eftermiddag ska jag ha lagat mat till oss och på menyn står fläskfilé, klyftpotatis och Tzatsiki, mums eller hur! Det kommer vara en fantastisk känsla att träffas igen efter hela 5 dagar utan pussar, kramar, gos och ord.

Sitter nu med en påse med Riesen och ett stort glas vattem efter lite uppackande av mat, inkastning av kläder i tvättkorgen och gjort iordning för katten. Jag ska nog snart gå och lägga mig för vi alla blev så otroligt trötta efter den spända dagen. Ska bli riktigt skönt att sova ut imorgon och käka lite frukost, träna, ta ett bad och kanske sitta ute i solen om den tittar fram vilket jag inte tvivlar på.

Jag orkar inte ladda upp någon bild idag för energin eller lusten finns inte så ni får nöja er med ett icke-bildinlägg. Vad ska ni göra i helgen förresten? (:

Sweet dreams! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0