En sovande pojkvän i soffan

Gud, jag uppdaterar mig inte här särskilt bra, men det är nog p.g.a att sommaren är påväg och då försöker man ju vara ute i solen så mycket som möjligt och då händer det lätt att man åker iväg nånstans. Imorse blev det iaf frukost på verandan då solen sken och grannen klippte buskarna, haha! Piper fick komma ut i kopplet och låg mer än gärna ute i solen.


Vid 14 tiden gjorde jag mig iordning och kl 15 åkte vi mot Magra. En sak jag älskar att göra och det är att åka bil i ett strålande väder med den bästa killen i världen, nerdragen ruta, lite skön musik och ha på sig sin sommar-favorit outfit. Väl hemma hos Alex möttes vi av hans storasyster Angelica som tvättade sin bil. Alex startade med att tvätta sin bil och det kändes ju inte lite dåligt av mig att sitta på marken och sola mig medans dom slavade, men det slutade med att jag vaxade Alex bil, putsade fönster och gjorde den fin inuti. Jag ångrar som Angelica att vi inte tog en för och efter bild på hennes bil för enligt henne var den GRÅ när hon kom, men nu ser man den riktiga färgen igen. Efter det blev det grillat på baksidan i underbara solen med resten av Alex family (Mamma, pappa, Angelica, Malin, Fredrik och lilla Alice) Skitgod mat, som Alex tog lite för mycket av och det resulterade nu i jobbig magont. Han stensover på soffan och har legat i min famn hela kvällen, det är livet det! Vi (med det menar jag Jag) har ätit lite kex med smör och några jordgubbar som blev över framför Singing Bee.

Nu ska jag gå ner och väcka Törnrosa och gå och lägga oss för iaf jag ska upp imorgon och inhandla morgonkvällens godheter med Karin. *visk* Nattinatti på er! 

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0