Förlåt!

Jag vet, skulle skriva igårkväll men det blev inte så. Nu hade jag tänkt att visa er med hjälp av lite bilder hur det var i torsdags. Det var fruktansvärt mycket att göra på lite tid, klockan 14 åkte jag och mamma till Hissingen i GBG för vi skulle byta däck på bilen, killen som skulle göra det hade gått på lunch så då körde mamma mig till Partille för att jag skulle vara där kvart i fyra som började närma sig, efter det fick mamma åka tillbaka till Hissingen och sen komma tillbaka till Partille för att titta på mig och mina barn. Vi hade ett genrep och jag fick blåsa ballonger och gå runt och fixa. Stod bakom scen med Alice från Idol och värmde upp lite och sen var det dags för showen. Barnen var så otroligt söta, vi sa att dom skulle vara djungeldjur men trodde inte att dom skulle gå in för det så mycket, över hälften av dom kom med riktiga pälsdräkter, bra ansiktsmålning och svansar, grymt söta! Dom var så himla duktiga också och björnen Funky inledde showen, jag har en film på det samt min och Erikas instruktörsdans som finns på min kamera men den vill inte funka på datorn så den får ni tyvärr inte se, jättetråkigt! Men fick iaf film på mina barn när jag står längst fram och derigerar(?) som är uppdelat på två filmer, dom var så sjukt duktiga. Har även två filmer på slutet då Alice sjunger 2 st låtar med alla barnen runt sig.


 
Då var det bara att springa in på en trång toalett och byta om och fräscha upp sminket lite. Sen skjutsade mamma mig till Liseberg där Kick-offen var, det blev en superkul kväll med mycket vin, goa skratt och en massa åkande på Kanonen, Balder och Gasten eftersom det inte var någon kö så åkte vi Kanonen 4 ggr i rad utan att behöva gå ur.

En kille på Kanonen - Ni har varit på Tyrolen va?
*En stund senare tittandes på mig*
- Ehm, skruvarna på ditt säte ser lite rostiga ut...
Han skrämde skiten ur mig, hade ju fan precis sett på Final Destination 3.

 
 
 

Under åkturena på Kanonen och Balder så körde vi en lek, välj ett djur och låt som det djuret under hela åkturen, vi lät som psykfall, haha! Men ååh tack för en grym kväll tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0