Förresten!

Gick in på bloggen som tillhör chihuahua-uppfödaren jag har kontakt med och igår skrev hon att Tequila, hennes tik har börjat löpa! Precis det vi har väntat på, jag kommenterade ivrigt att det ska bli riktigt spännande och nu får vi hålla tummar och tassar för att det ska gå bra och bli små valpar. Dom kommer vara 8 veckor om ungefär 5 månader som skulle bli ganska bra då jag inte jobbar så jättemycket utan kan vara hemma med den mycket i början. Hoppas nu bara på att vi har hunnit flytta ihop, jag och Alex för annars får jag vänta ett tag till.. suck!

Hoppas för min skull!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG HOPPAS! Lova att vad som än händer, så måste jag få träffa valpen! Haha, kommer dö!



PUSS / PoolJohanna ;)

2009-04-28 @ 22:16:35
Postat av: Kakan

fan va kul ju!! :D

2009-04-29 @ 09:41:30
Postat av: Sarah

haha vad söta ni är tjejer, jag kommer ringa på alla dörrar och visa upp honom. believe me! haha :DPuss på er<3

2009-04-29 @ 10:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0