Första gången överstökad, puh.

Godmorgon!

Imorse ville jag helst ligga kvar under täcket och sova men det var bara upp och göra sig iordning. Sen åkte jag och mamma till Lasses, där mötte vi upp Mats och mamma ville följa med så hon också har koll lite på vad som gäller, allting gick jättebra tycker jag, han sa många saker som jag gjorde jättebra och självklart saker som jag måste öva på. Jag har min nästa tid på torsdag och då skulle det bli lite svettigare, hehe. Efteråt tog vi en sväng till Mio och nu sitter jag här med lite lunch som består av pasta carbonara, två knäckebröd och ett glas funlight, mums är det alltså!

Har en del att göra idag för jag måste både till skattemyndigheten och banken, sen ska jag, mamma och Alex till tippen och slänga en massa skit. Nä, nu ska jag luta mig bakåt och se ett avsnitt av satc.

Vi hörs förhoppningsvis ikväll, puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Kakan

Åh va kul att de gick bra för dig när du körde :D

2009-04-27 @ 12:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0