Godday!

Hej!

Är verkligen jättehängig idag, känner mig inte sjuk direkt men huvudet känns tungt, jag är slö och jättetrött. Tog en Threo när jag kom hem efter jobbet och åt lite frukost och vilade, tiden rann iväg så jag har inte hunnit sova middag som jag lovade, fan! Hur ska jag orka med kvällen? Jag ska hem till Frida nämligen och fira hennes 20 årsdag som kommer nu i veckan och även att hon har kommit hem från sin 2 månader lång Afrika resa, ska bli kul att se henne igen. Det kommer en del folk, det blir lite snacks, dansmatta och film kanske. Senare ikväll får jag se hur jag gör med Anders födelsedagsfirande från förra veckan, han har samlat ett stort gäng i Vårgårda som ska grilla och ha det mysigt, tråkigt att allt krockar hela tiden, men får se hur det blir med tanke på hur slö jag är.

Min katt är riktigt söt också, jag har erbjudit henne en plats i min fotölj som används mest av mina gosedjur för dom tar alldeles för mycket plats i sängen, men jag gillade inte när min katt hårade ner min säng så hon har legat där 2 ggr nu kanske och alldeles nyss när det låg en massa gosedjur där så stod hon och liksom väntade på att jag skulle ta bort dom, så fort jag tog bort ett djur så hoppade hon upp och la sig, hur mysig som helst =)



Igår hade vi det riktigt mysigt jag och kärleken, middag på Delideli som jag anser har den bästa ägaren i världen, han är så mån om alla sina gäster och ser till att alla har det bra och att allt smakar gott. Igår när Alex började ta för sig av buffén så stod jag och tittade vad jag ville ha, han klappade mig på ryggen och sa till Alex: Låt din dam bestämma sig så kan du gå och sätta dig så länge, du tar vad du vill, vi ordnar ett pris sen! En grymt underbar människa!

 
 

Klockan 17 börjar närma sig då jag ska befinna mig hos Frida, ska köpa en liten "present" på vägen, sån tur är kör mamma mig för jag kommer nog dö i en trafikolycka om jag cyklar mer med min trötthet idag. Nu ska jag dammsuga, duscha and get ready to go!

Ha en trevlig kväll, pussokram!

Kommentarer
Postat av: Maria

jag känner igen det där med att allt krockar samtidigt. så är det alltid för mig också! ha det så kul ikväll! :) puss

2009-04-18 @ 15:52:05
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0