Godkväll bloggen!

Jag kom hem för en stund sen från Frida. Jag sprang in på Maxi innan och köpte en jättefin bukett med rosa blommor blandat med gröna härliga färger och 2 maraboukakor som jag även vet är hennes favoritgodis. Hon var brun och solblonderad, jättefin med andra ord! Vi blev 8-10 st och vi fick bål och grejer, sen blev det en massa lekar och tävlingar blandat med godis, chips, dricka och kladdkaka, riktigt gott. Men nu börjar magen säga stopp och jag är jättetrött så jag funderar på att lägga mig och sova, Alex kommer sen och då hoppas jag verkligen han smyger ner i sängen och inte väcker mig, haha. Ni som inte vet var han är så är han på Anders födelsedagsfirande i Vårgårda framför en varm brasa och grejer, jag lyckades inte komma dit men på ett sätt är jag glad för att sitta i detta kalla vädret, skittrött med huvudvärk skulle nog inte vara värt det.

Ha en trevlig kväll, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0