Grillkväll, mys!

Hej bloggen!

Är ny hemkommen från en underbar kväll med kompisarna! Har slappat den största delen av dagen inomhus vilket har gett mig lite ångest så när klockan gick mot kvällen så tog jag på mig den mysiga långa tröjan jag hittade i mammas garderob och sen var det bara att cykla iväg. Vi har grillat en massa korv och marshmallows, lyssnat på musik och haft mysiga samtal. Det blev från klockan halv sju till halv tolv, när det började mörkna blev det en stor brasa som värmde gott och ah, det var en perfekt lördag! Nu är jag och Alex hemma, vi pratade om att ta ett bad när vi kom hem men nu vill vi helst bara lägga oss i sängen och kramas i värmen.

 
 
 

Nu ska jag dricka ett stort glas vatten och sen sova.
Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0