Hemkommen från Lasses.

Har inte hunnit blogga så mycket idag men dagen har bestått av träning, käk, sitta ute i solen och teorilektion med Karin i 2 tim. Det var min andra lektion och nu måste jag ta tummen ur rumpan och gå på dom 6 sista varje vecka så det är gjort, det är ju faktiskt inte så jobbigt. Jag gjorde även något jag har fruktat att göra sen jag startade med övningskörningen och det är att boka körlektioner. Så det blev två dubbellektioner den 27 och 30 april med Mats *Pirr*. Någon som har kört med honom förresten och kan berätta lite om honom? Det är så fruktansvärt mycket information att ta in, det är helt sjukt! Det är nu man vill ha övernaturliga krafter och suga in Lasses alla kunskaper och bara köra på.


Det blir inget Aprilskämt idag, varken för mig eller för någon annan i min närhet, det får bli nästa år! Vad jag ska göra nu? Jag vill jättegärna ut i solen men vill inte gå ut själv och det verkar inte finnas någon frivillig så jag får helt enkelt kolla om det går något tvprogram som jag skulle ha påmint mig själv om som skulle komma, hoppas det!  

Kommentarer
Postat av: ...

Mats är helt okej, men lite skrämande ibland när man gör fel känns nästan som han blir lite små irrterad, men annars är han bra skämtar mycket och är duktig på att lära ut. Har som sagt lite blandade åsikter om honom. Men det gäller ju att pröva sig fram. Jag hoppas att det kommer gå toppen lycka till!

2009-04-01 @ 20:37:55
URL: http://...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0