Herrejisses


Vad trött jag blev! Jag kom precis hem från en 3 timmar lång promenad med underbara Karin och vovven Ludde. Jag kan knappt skriva för mina händer skriver i slowmotion av trötthet. Vi har varit överallt i Alingsås, allt från Mjörnvallen, Stadsskogen, Nolhaga, runt hela reningsverket, förbi Tallhyddan, upp mot Enehagen, Bolltorp, Savannen, Allén, Plantaget och hem till Karin + promenaden hem till mig. Och inte nog med det så hade vi såna underbara samtal om verkligen ALLT. Vi båda ska ta körkort tillsammans och satsa stenhårt på detta och vi har så himla många planer för sommaren:

Mysiga grillpartyn på stranden eller hemma i trädgården
Åka ut med båten till någon ö och grilla och dricka lite gott
Sitta på verandan - kvällar
Spela brännboll vid mjörn och sen bada och grilla
Onsdagsklubben
Jobba = tjäna pengar
Ta färjan till Danmark

Jag menar, kan det bli en bättre sommar? Vi har även planer inför Påskafton så vi ska fråga lite folk vad dom har för sig, men avslöjar inte så mycket nu. Karin och jag pratade också om hur bra vi kommer överens, vi båda kan verkligen prata om Allt och vi dömer inte varandra och vi kan både vara seriösa och även vara helt crazy omogna och det är det som är så jäkla härligt, lite variation i en vänskap. Det här blir våran sommar, baby!

Dags för lite käk och tv-mys (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0