Jeansjacka = Vår!


Jag har ringt Gina ända sen förra veckan säkert 4 ggr och frågat om min jeansjacka och idag kom jag på att jag kanske borde ringa igen för det var några dagar sen sist och idag hade den kommit :D Sa att dom skulle hålla en i M åt mig och då var det bara att göra iordning sig lite smått och cykla ner. Bad även Sara att följa med så vi möttes i stan och gick runt en stund, mycket trevligt. Mamma var förtjust i mina svarta jeansleggins jag köpte nyligen så jag sa att jag kunde köpa ett par åt henne när jag ändå var i stan.

Nu är jag hemma igen, en aning stressad för jag vill nämligen träna innan jag gör iordning maten och den ska helst vara klar lagom till Alex kommer, så han får helt enkelt komma när jag är klar. Det ska bli en sån himla mysig kväll, har saknat honom så otroligt mycket ska ni veta!

Talk to you later! Kiss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad snygg den jeansjackan var! :)

2009-04-03 @ 17:36:11
URL: http://emeliesplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0