Jordgubbar och mjölk

Imorse blev det en stor frukost som bestod av 2 mackor, jordgubbar med mjölk, 1 skål med varma hallon, 1 Actimel, 1 kokt ägg med kaviar och lite funlight, en riktigt god och vitaminrik frukost. Har tränat och städat huset den största delen av dagen, skurade t.o.m golven så det luktar fräscht nu. På eftermiddagen kom min prins hem till mig med dom där efterlängtade läpparna som jag saknat hela veckan och vi åt middag och fick en varsin chokladkanin av mamma som påskpresent som vi smaskade på framför tv:n. På kvällen kom Anders hit och det fick bli deras förfest, men vi hade det jättemysigt, vi har suttit ute på verandan och pratat om massor med saker men sen var det dags för dom att gå så nu sitter jag här och tittar på Adam & Eva på fyran och har smaskat i mig kex med smör *Ont i magen*

Alla har säkert jätteroligt på hotellet, men det är så skönt att inte känna det där grupptrycket och att ge med sig och gå ändå och slösa bort 100kr på inträde och dricka meningslös alkohol och inte känna tillräckligt många för att ha roligt. Jag sparar pengar för vovven och lite annat som behövs och det känns bra faktiskt, både jag och många fler jag pratar med tycker inte att det är så roligt att gå ut och festa längre, det är mycket roligare att ha eller gå på hemmafester där man känner alla, man kan bestämma musik och man kan dansa och skämma ut sig hur mycker man vill, då är det en lyckad fest enligt mig. Sitter just nu och bara väntar ivrigt på att få börja jobba på Liseberg, ska bli så fruktansvärt roligt för jag vet att jag kommer träffa så himla många nya människor som kommer bli nya vänner och ah, det kommer bli en sån jäkla rolig och oförglömlig sommar!

Funderar på att ta med mig täcket ner och lägga mig i soffan och titta på Vänner tills älsklingen kommer hem igen. Jag har så jäkla ont i magen så det är nog den bästa medicinen. Puss och godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0