Julisommar i April!

Puh, idag var det verkligen vaaarmt! Det var nästan så man klagade på värmen och att vi har haft den i evigheter, men så fort jag börjar tänka i dom banorna så slutar jag genast med att klaga för det är underbart ju! Kom till Apoteket, hade 2 paket kvar med mini-piller som jag trodde och jag tog båda så nu räcker dom i 6 månader, skönt. Sen till banken och sen hem för att käka smoggan-sallad och sen cyklade jag till Lasses för min 5:e teorilektion, 3 kvar. Karin mötte upp mig utanför och vi tog 1,5 lång promenad i det vackra vädret.

Satt och läste min favoritskvaller sida och där stod det glada nyheter! Kalla mig tönt men Britney Spears ska komma till Sverige den 13 juli till Globen och jag vill så gärna åka, smsade mamma men hon var genast emot det eftersom jag ska göra både det ena och det andra som att resa och köpa hund osv. Men ändå! Hon är grym, har alltid varit och hon blir bara bättre och bättre tycker jag, trots alla hennes rykten och dramatiska stunder.



Ska snart gå och lägga mig för att samla energi för min andra körlektion imorgonbitti! Nu jäklar ska ett körkort finnas i plånboken innan min 20 årsdag!

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0