My new bikinis!

Hej igen!

Fick tag på en gå på stan-kompis och det blev Karro. Vi cyklade ner och jag fick köpt mina 2 bikinis, fast jag tog en lila istället för den ena jag hade bestämt mig för och nu är jag mycket nöjd och redo för sommaren i Sverige och Turkiet resan! Det blev även en foundation för min är slut och jag hatar att köpa smink för jag vet inte vad som är bra så nu är det överstökat och får prova den imorgon. Efteråt satte vi oss på trappan med en glass och myste i solen. Älsklingen kom förbi också, han slutade tydligen tidigt idag.

Nu hör jag mitt hjärta komma innanför dörren, han vill ta en öl med mig, Anders och Johan på Delideli men jag har så ont i huvudet och jag kom nyss hem från stan. Nu åkte han igen, med andra ord så följer jag inte med^^ Men han sa att dom kan komma hit sen och ta en öl på min veranda så jag får lite myspys med mina lovely boys. Jag är hungrig också men måste vänta tills Alex är tillbaka, what to do now?


79kr/st (överdel för sig och underdel för sig) på Gina, sjukt billigt och dom har snygga grejer.
Jag valde en blåvit randig med röda band med guld pärlor i ändarna men hittade den lila
som jag var tveksam på igår för den modellen ser jag som en modell som bara plattbröstade
tjejer kan ha för den ser inte ut att kunna hålla för lite större bröst, men den satt ju
prima så det fick bli den istället, min favvisfärg också wii! Och turkos är ju SKITsnyggt när man är solbränd!

Puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Kakan

åh, :) va fina dom var!

2009-04-17 @ 11:01:12
Postat av: Sarah

Tack! :)

2009-04-17 @ 11:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0