På strålande humör!

Hej varma Sverige!

Hörde ni att det ska bli typ 25-30 grader varmt i helgen? Helt underbart, varför bokade vi en resa till Turkiet? ;) haha. Vi kom hem sent igår, jag fick komma hem och duscha som var så himla härligt, sen tog vi en sväng till Johan som ville att vi skulle komma förbi och snacka, när vi kom dit visade det sig vara värsta familjeträffen. Anders föräldrar och lillebror var där samt, Johan, Palle, Thomas och Anders. Dom la nytt golv i badrummet vilket jag tror blir jättesnyggt när det är klart, särskilt med Johans idéer :) Vi kom inte hem förräns typ halv tio och då var det bara att hoppa i säng.

Jag har suttit här och kikat på lite skräck-trailers som kommer bli film 2009,2010 och 2011. Det kommer uppföljare på så himla många av mina favoritskräckisar så jag blev helt extas här. Halloween ska göra en ny, Final destination 4, Saw 6 (5:an har väl inte ens kommit än?), Scream 4, The ring 3, The grudge 3, Jurassic Park 4, Wrong turn 3, Den onda dockan, en ny version av Poltergiest och många fler! Går rykten om en säsong 9 av Förhäxad också, får se om det är sant eller ej.

Dagen kommer inte att bestå av mycket datasittande vilket lättar mig, kl 13.16 kommer min buss som ska ta mig till stan, ska möta mamma vid Gina sen ska jag till Apoteket som inte blev av igår, sen ska jag till banken, kl 16 ska jag på teori och efter det ska jag ta en skön kvällspromenad med Karin. Har även lite beslutsångest över vad jag ska göra imorgon för det är många som har frågat om jag vill med på olika saker så jag får se vad jag väljer. Mer detaljer kommer imorgon, nu ska jag fortsätta googla runt eller vad man säger men vi hörs ikväll!

Puss&kläm simbassäng!

Kommentarer
Postat av: frida

hej Sarah! =) så skräckfilmer har blivit din grej nu att titta på =P hehe bara hemska filmer du spanat in =P... har ni varit i Turkiet än?? eller när ska ni dit ? kramar

2009-04-29 @ 16:01:54
URL: http://[email protected]
Postat av: frida

hej Sarah! =) så skräckfilmer har blivit din grej nu att titta på =P hehe bara hemska filmer du spanat in =P... har ni varit i Turkiet än?? eller när ska ni dit ? kramar

2009-04-29 @ 16:03:44
URL: http://fridamlindstrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0