Pool-Sarah, me lajkie!

Det var riktigt mysig att komma hem till älsklingen igårkväll, jag var lite hungrig så jag åt go kvällsmat sen blev det mys i sängen framför en skräckis. Jag fick mitt vatten och min massage, fast idag har jag lika ont igen. Jag tog en buss in till stan i förmiddags och spanade på bikinis på Gina och hittade 2 st som jag ska köpa imorgon eller på fredag, jag har alltid svårt att hitta bikinis så detta kan man kalla för ett mirakel. Sista dagen på utbildningen idag, skönt faktiskt för det går inte in mer i mitt huvud nu. Vi som är Poolare säger dom är väldigt populära och omtyckta, eftersom att vi är överallt i parken inom Burger king och Fast food och kan vara räddaren i nöden, så det känns riktigt bra. Dom har några som dom kallar för Pool-*namn* och jag är en av dom, jag är den enda Pool-Sarah så igår och idag har dom goa ledarna kallat mig det, haha! Nämen det känns grymt bra alltså, det var som mina förväntnigar, jag har träffat en hel del nya vänner som jag bytt nummer med och ja.. jag kan inte tänka mig ett bättre jobb helt enkelt. Jag är inte säker på att detta är den rätta avdelningen för mig med tanke på ansvaret för kassa och pengar, kunna menyer och stressa så mycket men jag är skitnöjd ändå för jag vill utmana mig själv och se om jag har rätt eller fel, så jag är redo för den 16 maj!

En lite mysig grej som hände idag. Ni som läser min blogg regelbundet vet att jag avgudar hundrasen Chihuahuan och har börjat spara till en och idag fick jag träffa en liten plutt. Var en tjej i 25-årsåldern som kom på stationen här i Alingsås med världens minsta lilla chihuahua som hade en grön tröja med vita ränder (lite Adidas-inspirerad) Jag smälte med en gång, började le och blev nästan lite tårögd för jag ville bara ta med mig den hem. Tjejen såg att jag ville ha kontakt så hon satte sig bredvid mig med den lilla krabaten i knät och vi pratade en bra stund medans vi väntade på tåget. Det var hundens första tågresa och den skakade en massa, det ena ögat halvblundande lite och den var lite tårögd och såg verkligen jätteledsen ut. Den hette Tyson för den var så kaxig som liten, hon hade en till hemma som hon visade kort på på sin mobil också! Vi pratade mestadels om rasen Chihuahua och att jag håller på och sparar till en. Sen när vi skulle på tåget och skiljas så sa hon: Jag tycker verkligen att du ska satsa på en Chihuahua, du kommer inte att ångra dig! Och så vinkade hon med Tysons lilla tass och sa hejdå med babyröst^^ Ett riktigt härligt spontant samtal med en främling är inte något man gör varje dag.

Mötte Johanna och Karin på station sen tåg vi spårvagnen till The Liseberg! Vi fick våra nya tröjor och tjocktröjor vilket var skitkul haha, I love workingclothes. Den kortarmade tröjan är i min favofärg, LILA! Kl 15-ca19 istället för kl.20 var det utbildning, vi fick lära oss att göra glass, spunnet socker och popcorn och slutligen halv special m.m. Nu är det klart förutom serviceutbildningen som jag inte vet vad den går ut på men förhoppningsvis inte lika mycket info som ska in. På tåget på vägen hem sa Johanna att hon visste vem Chihuahua-tjejen var. Hon är tydligen en sån där riktig Fitness tjej som är med och tävlar i såna där tävlingar om vilken kvinna som är mest muskelös och oljig över hela kroppen. När jag träffade henne såg hon ut som en vanlig tjej men hon är värsta biffig på sin blogg, haha!

Nu sitter jag här, helt slut i huvudet och ska nog lägga mig och gosa in mig under täcket och titta på Vänner. Ett långt inlägg idag, hoppas det inte var rena rama sömnmedlet. Om det var det så får jag väl säga godnatt och sov så gott ;) Puss&kram! 

Kommentarer
Postat av: Frida LIndström

okej va bra då vet jag att jag ska byta blogg namn på dig =)..

2009-04-16 @ 00:20:01
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-16 @ 00:22:49
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0