Positiv desperation

Loggade in på bdb och såg på sidan att dom lottar ut biljetter till Mj:s konsert "Vinn biljetter till Mj:s "This is it" konsert i London i sommar, flyg och hotell ingår"  Det skulle kännas ganska konstigt om jag undvek den där chansen så jag har suttit här och svarat på dom där ruskigt lätta frågorna om honom och skickat från mina två mailadresser och även använt min pojkväns vilket jag inte tror är något han bryr sig om. Jag antar att jag är 3 av tusentals som skickat in men tänk om det blir JAG! Får hoppas på det och hålla tummarna fram till maj.

Har tittat på tv, lite Vänner lite Sjukhuset och Lite Du är vad du äter. Jag har ju länge tänkt att läsa till barnmorska och jag blir mer och mer sugen på det så fort jag ser Sjukhuset, jag älskar bebisar, jag älskar att hjälpa andra och jag älskar allt som har med graviditet att göra så ge mig en anledning till varför jag inte skulle passa till det. En grej kanske är att jag är långt ifrån den plugghäst man måste vara för att stå ut med allt som ligger bakom det där yrket men det är säkert kul när man väl börjar och värt det i slutändan. Vi får se vad framtiden vill göra med mig.

Det blev mysig kvällsmat förut också bestående av 1 macka, 1 kopp varm oboy och 1 glas fruktsmoothie som innehöll Jordgubbar, hallon, mango, blåbär och lite mjölk.


Nu sitter jag och pluggar teori och pratar med my man. Ska snart nana kudde för det blir en lång dag imorgon. Ska till Göteborg imorgon med mamma och stötta henne. Detta blir antagligen allt för idag, ni får sova underbart så hörs vi imogon. Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0