Sen update!

Jag lovade er ett tidigt inlägg igår men det blev det inte, gårdagen var sjukt stressig, allt krockade med varandra men det slutade riktigt bra. Jag vaknade klockan ett idag, vilket jag tror att jag behövde. Jag har massor av bilder och filmer men hinner inte lägga upp nånting nu för jag har precis kommit ut duschen och ska ner till DeliDeli med Karin, Alex, Anders och Palle, riktigt mysigt ska det bli. Det är ju kanonväder också och jag vet inte vad jag ska ha på mig.

Vi hörs ikväll igen babes, när solen gått ner!
Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Maria

det är ingen fara, sånt händer. så du behöver absolut inte ha dåligt samvete. nä, det går inte att göra något med filmen. kan inte ens se på den på media player, utan måste se den i det programmet jag gjorde filmen i. jag får försöka klura ut detta.

2009-04-24 @ 18:10:46
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0