Skönt!

Igår åkte vi in till stan och jag fick mitt älskade bedövningsmedel! Mamma hade köpt något på Apoteket som vi hämtade också men det var ju som alla andra smörjor jag har köpt. Vi åkte in till stan och köpte med oss Thaimat och käkade det hemma hos mig, sen blev vi sega i soffan en stund innan det var dags att bege sig till landet igen (: Jag var glad för jag kunde prata igen och jag sjöng som en galning i bilen!

Vaknade halv fem imorse, sen kunde jag inte somna om för mina fötter var så varma och jag bara vred och vände mig, så jag låg vaken till klockan ringde 05.30 då Alex skulle gå upp. Sen somnade jag om när han stack till jobbet, har kollat lite SATC i sängen och sitter nu här. Ska försöka plugga lite teori också.

Pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0