Spagetti Carbonara och satc!

Mmm, har suttit nere i soffan med mamma med en tallrik Carbonara framför 2 avsnitt av Sex And The City, fantastiskt god var den och det bli mer till lunch imorgon måste jag säga.



Just nu borde jag egentligen ligga till sängs men oorganiserad som jag är ibland så sitter jag här, men nu tror jag det är dags att lägga sig och läsa lite i min spännande valp-tidning. Jag är lite nervös inför imorgon också, jag ska ju köra min första körlektion med Mats kl 8.00 så det blir upp tidigt så mycket sömn skulle ju vara bra.


Mys!

Vi hörs imon snyggingar, vi får hoppas att jag inte kör in i barn och gamla damer imorgon, haha nä jag är faktiskt väldigt duktig enligt mig och många andra.
Godnatt på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0