Suck, vilken dag.

Gick upp kl 8 imorse och vid 9.15 kom mamma och Anita och hämtade mig på parkeringen. Vi åkte till gbg och var där från klockan tio till kvart över tre och det var långa sega timmar, men ända mycket intressant. Jag måste säga att jag inte har känt mig så äcklad och arg i hela mitt liv och att jag nu vet säkert att det värsta jag vet är LÖGNARE! Jag befann mig idag i ett rum med 3 vidriga lögnare som inte kan stå för vad dom har gjort, men allting gick jättebra ändå och vi vet att med sanningen kommer man alltid längst. Vissa av er vet vad jag pratar om, jag vill helst inte gå in på detaljer så ni som inte vet kan fråga om ni vill (om jag vet vem det är som frågar)

Just nu är jag supertrött för jag har sovit få timmar inatt, gick upp tidigt och har varit lite spänd och nervös i över 5 timmar så det är nu jag slappnar av och skulle kunna somna stående. Mamma kommer om en halvtimme ungefär och då får vi se om vi hittar på något. Ta en fika någonstans, övningsköra eller vad som helst. Det är ju fint väder också så det får man utnyttja.

Vi hörs senare. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0