Susan Boyle!

Det är inte bara jag som har förälskat mig i denna kvinnan! Hela 50 miljoner har sett Susan Boyle på internet och hon är hur populär som helst och ska göra en skiva på Simons bolag! Jag har nog tittat på videon minst 30 ggr och jag har storlipat varje gång, flera gånger har jag t.o.m varit tvungen att gå ifrån datorn för att jag har lipat så mycket, men ändå tittat på den 1 gång till efteråt. Jag vet inte riktigt vad som händer med mig när jag ser videon men något är det, även när jag skulle visa Alex den för första gången så satt jag i hans knä och började lipa så fort jag tryckte på play, även han tyckte hon var grym!

Kan bara säga att jag älskar Susan Boyle och skulle så gärna vilja träffa henne!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, har varit så dålig på o titta i din blogg de senaste, skärpning på mig!! :P o btw, susan är ju helt magisk

2009-04-21 @ 19:08:10
Postat av: kakan

va fan .. jag hade ju skrivit att de va Karin som skrev de ju... hahaha .

2009-04-21 @ 19:09:00
Postat av: Anonym

skitgrej... jag hade ju skrivit i rutan att de va Karin ju... :P

2009-04-21 @ 19:09:39
Postat av: sarah

haha du är söt baby :) vi ses kl 16!

2009-04-22 @ 11:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0