The day after the day before

Klockan är fem, det är strålande väder ute och jag sitter här och laddar upp bilder och har mig. Men på ett sätt känns det ändå ingen idé att gå en promenix eller träffa någon för jag ska snart göra mig iordning för att åka till Karins tjejmiddag som börjar kl 19 men jag ska dit lite innan så jag har inte så mycket tid. Får cykla långsamt till henne och njuta allt vad det går av solens strålar. Ska nog vara tråkig och ha på mig det jag hade på mig igår, orkar inte börja rota i garderoben och få beslutsångest. Johan och Anders sov över, Johan kom in och väckte oss nån gång efter 11 och sen stack dom. Jag somnade om så fick ingen chans att säga hejdå men det är nog inte hela världen. Jag och älskling låg och myste i sängen och sen beställde vi käk som jag aldrig äter och som är den klassiska bakfyllematen, vilket är Pizza!



LIte tv-tittande sen åkte han hem vid halv fyra tiden. Men som tur är får jag träffa honom ikväll då han ska sova hos mig :)
Nu måste jag ta en uppfriskande dusch! Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0