TRÖTTHET!

Jag har inte varit såhär trött på år och dar tror jag. Vaknade klockan 6 imorse och gjorde mig iordning för att cykla ner till station och ta 8.30 tåget till gbg, mot Liseberg! Utbildning var det idag (fast food) hur mycket som helst att ta in, vi stod upp 3,5 i sträck innan vi fick käka och jag hade så jävla ont i ryggen. I slutet hängde inte många med för alla hade tröga hjärnor, brist på energi och verkligen helt utmattade! Tog spårvagnen med 3 andra tjejer från utbildningen, jag hoppade av vid det nya häktet mitt emot Ullevi för Alex jobbar där i veckan, så det fick bli en puss eller två där :) Sen blev det tåget hem och jag kom på mig själv att jag slockande ett antal gånger med öppen mun och att jag ibland rynkade pannan, som om jag drömde något, haha!

Nu är jag iaf hemma och har beslutat att ta 19 bussen till Alex min, jag vill ha massage, en massa vatten och ligga i sängen framför en bra film tillsammans med min boy! Imorgon blir det utbildning igen fast kl 15 tack och lov, då är även Johanna med vilket hon inte var idag, det var ensamt.

Ska försöka hinna ta en uppfriskande dusch, stress!
Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

''då är även Johanna med vilket hon inte var idag, det var ensamt ''



Vi fann varandra sjukt fort! :)

Underbart! / Johanna!

2009-04-15 @ 20:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0