Tuggummi-freak!

Godkväll där ute!

Har haft en helmysig eftermiddag/kväll med med Alex! Vi lagade god mat och myste i soffan, vi tog en massa galna kort och sen innan det var dags för Alex att bege sig hemåt så tog vi en biltur till Hemmakväll där jag köpte en påse med en massa tuggumin, är helt galen i dom och dom sväljer man ju inte så det är ett bra sätt att dämpa sockersuget tycker jag utan att få i sig en massa onödigt socker, förutom stackars tänderna då som får sig en rejäl fajt med sockret men vafasiken! Förresten, visste ni att Hemmakväll ska flytta in till stan på Plangatan där Apoteket låg förut? Tycker jag är så mycket bättre, mer centralt och bra.

Sen körde Alex hem mig lagom till Sjukhuset 19.30, efter det var det bara s-k-i-t på tv så då passade jag på att hålla mitt löfte som var att dammsuga och inte nog med det så har jag tömt diskmaskinen, plockat undan på mitt skrivbord, rensat Pipers kattlåda, fixat lite med papper och nu är jag helt svettig och trött.



Dom galna bilderna orkar jag faktiskt inte ladda upp, dom kanske kommer i andra inlägg, en för en.

Nu sitter jag och tuggar på mina goa tuggummin, men jag har bitit mig själv 2ggr nu så det är nog dags att lägga ner och göra något bra som att borsta tänderna.



Smsade med Johanna förut och vi är lite förvirrade över våra utbildningsdatum vi har fått, hon har inte fått den 14/4 som jag har (imorgon) utan den 17/4 som jag inte har.
Mitt: 14/4, 15/4 och 15/5
Johannas: 15/4, 17/4, 15/5
Johanna har mailat Angelica så hoppas vi får svar imorgonbitti, men jag misstänker att dom har delat upp oss i olika dagar för det skulle nog bli lite trångt annars eftersom vi är en del.

Hörs nog innan jag lägger mig, puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0