Valborg!

God eftermiddag!

Vaknade innan klockan ringde imorse, det var ett tecken på att jag sovit ordentligt inatt, riktigt gott. Det var ännu en dubbellektion imorse som gick bra, nästa gång blir inte förräns i slutet av Maj och en i början på Juni. Efteråt satte jag mig faktiskt på deras datorer och gjorde lite teori, måste komma igång med det ordentligt också, inte bara teorilektionerna.
Tog ut min fina katt i trädgården förut, då kommer grannjävelns (får man säga så?) och anföll min kisse, hon är ingen mes tvärtom! Hon rycker gärna av lite hårtossar och lite ögon på andra katter, jag fick avbryta deras catfight mitt på våran veranda där det flög vita tussar överallt som kom från kattskrället och jag skrämde iväg den.  

Har dammsugit huset och ska nu strax hoppa in i duschen, har skickat en inköpslista till mamma vad jag behöver här hemma och då var hon även snäll och handlar lite grillkäk jag ska ha till ikväll. Vad ska ni göra förresten? Själv ska jag och typ 15 pers till grilla på stranden i Västra Bodarna och ha det riktigt trevligt, bilder kommer självklart!

Nä, dags att lyfta på rumpan, ha en skitrolig kväll!
Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0