Värre än mensvärk!

Jag håller på och dör av smärta. Har haft blåsor i munnen sen jag var liten, dom kommer och går hur dom vill, jag har gått till flera olika läkare och provat en massa mediciner men inget hjälper. Jag köpte en bra sörja i USA som jag har kvar som jag använder när dom här hemska sakerna attackerar, men det tar ändå ett tag innan dom försvinner. Igår när jag åkte hemifrån glömde jag självklart den lilla flaskan med medlet, hade svårt att somna och idag sov jag till kl 12 för att inte känna smärta och jag har knappt någon känsel i läppen som har svullnat upp så jag dreglar utan att ens känna det, blä! Jag känner mig sjuk när jag har dessa, hängig, orkar inte göra något, irriterad, kan inte äta eller prata. Pratade med Elin som har ett tips om att jag ska hälla vatten med salt i och gurgla med det i munnen i 30 sekunder, det kommer att vara pain in the ass och jag kommer gråta en hel del, sa hon men enligt henne ska dom krympa ihop till kvällen och då ska dom inte svida längre. Jag hoppas det funkar, men jag och Alex ska ändå ta en biltur till stan sen och hämta det hemma.

Hur är det med er då? Det är måndag, som är den tråkigaste dagen på veckan, jag har inte tränat på länge för Karro har haft en dålig arm och nu förkylning och jag vill inte gå och simma själv, träna hemma har det inte funnits någon tid och ork för, men småätande har det funnits tid och ork för, fy mig!

Nu ska älsklingen klampa in i grovköket därnere vilken sekund som helst, då ska jag be han hålla fast mig när jag ska hälla salt på blåsorna, wish me luck!

Puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

får också obehagliga blåsor i munnen till och från och det gör ju såååå sjukt jävla ont! hoppas det blir bättre nu då. PUSS!

2009-04-20 @ 15:08:02
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0