090802

Halloj!

Vi vaknade vid tolv, eller jag har vaknat lite då och då sen imorse av att min överkeliga kisse har hoppat upp i sängen och lagt sig vid mig och spunnit hela morgonen *MYS!* Igårkväll var det avskedsmiddag för Fredrika då hon snart flyttar till Linköping och pluggar, jag berättar mer sen via bilder och annat för just nu ska jag ner till min man och äta en snabb frukost för sen är det bara att slänga på sig kläderna och gå ut till parkeringen där Alex syster hämtar oss och kör hem oss till Alex. Vi ska tvätta hans bil och dona så jag kommer inte hem förräns ikväll, fast rätt tidigt för imorgon startar jobbet, suck. Vill gärna sjukskrviva mig denna veckan med för jag känner mig inte redo men det känns ändå som ett måste för att fylla kontot denna månaden.

Well well, hörs senare =)
Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0