090803.

Ja, då var Augusti här. Känns som jag firade nyår för 1 månad sen, haha! Jag tycker iaf att det är väldigt skönt att tiden går för det känns inte som mitt år riktigt, trots att jag trodde att detta året skulle vara The Year, men icke. Idag startade jag jobbet igen och jag måste erkänna att det känns fortfarande inte bra, jag längtar till 11 oktober då det är min sista arbetsdag. Kanske inte byebye Liseberg, men bye bye Liseberg FAST FOOD, never more!

Slutade halv åtta, kom hem runt nio och nu sitter min pojkvän och väntar på att jag ska komma ner och kurra in mig med honom i soffan framför en skräckis vi har hyrt. Klockan är mycket så det är nog dags att gå ner. Men ha en fortsatt trevlig kväll hemma i sofforna.

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0