090804

Hejsan!

Skräckfilmen igår var ingen höjdare alltså, vi såg på den i kanske 20 minuter och undrade vad fan den gick ut på. Inspelningen var som att det var en hemmagjord b-film, kassa skådespelare, töntig musik och dom har nog tagit alldeles för mycket från Saw filmerna, men sänkt det till en lägre nivå. Vi spolade resten av filmen och såg att det hände samma saker om och om igen, sen somnade Alex så då stängde jag av och efter en stund fick jag med tröttisen upp till sängen =)

Nu är jag påklädd och klar, ska strax cykla ner till station och ta tåget till jobbet, blä. Försöker ringa jobbet för jag vill helst veta innan vart jag ska vara för annars har jag så himla ont i magen.. *ringer* Fan, comics är jag på idag. Aja, bättre än Burger king men ett glasställe hade inte suttit fel. Nu mår jag dåligt igen och jag förstår verkligen inte varför, jag kan mitt jobb och borde inte känna såhär, när jag är på jobbet vill jag bara hem och när jag är hemma tänker jag konstant på jobbet :(

En sak att se fram emot är att mitt hjärta ska sova hos mig inatt igen och det är en sak som får mig att ha ett leende på läpparna hela dagen. Och imorgon är även en dag att se fram emot då det är hotellet med en massa härliga människor<3 Dags att kila, hörs antagligen inte ikväll men imorgon.

Kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0