090806

Heej!

Jag är dålig på att uppdatera men just nu får det bara bli en snabbis, ikväll har jag mer tid. Var ute igår och det var som vanligt jätteroligt eftersom man har dom bästa vännerna på jorden. Johan har varit här i några timmar och tagit några cigg med mig på verandan och tjötat, nu är jag supersen för jag ska möta Sarah, Henric, Hasse, Frasse och Johan med flera på Åkanten klockan sju, klockan är sex och jag sitter i mysbrallor och ska duscha och våffla håret andra dagen i rad och perfektionist som jag är kommer det att ta tid, men vill man vara fin får man lida pin.

Ska även ringa Sara och fråga om jag får låna hennes outfit jag hade på mig igår för dom trivdes jag verkligen i så det skulle passa bra för ikväll också. Nog om detta så länge, hörs sen.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Lillskiten

Ringde och ringde, du smsade din fegis! ;) men det är väl okej, tycker om dig lika mycket endå!

Ska nu hoppa i säng med lite glass och svensson svensson, så hörs och ses vi imorgon babe ^^ hoppas att du har en trevlig kväll. Pöss! <3

2009-08-06 @ 23:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0