090816

Toodeloo!

Vaknade 12.40 imorse, trodde inte mina ögon när jag tittade på klockan. Men det var väl antagligen för att jag hade en sån konstig dröm. Eftersom halva dagen har gått så har jag bara hunnit med att äta frukost framför den tredje filmen av Terror on elm street, rktiga b-filmer verkligen men samtidigt så himla charmiga, haha.

Har nu suttit här en bra stund och googlat för att få hjälp och inspiration till att skriva ett helt nytt personligt brev. Det gick inte så bra i början men nu är jag praktiskt taget klar, det är lite smådetaljer som jag bara kan skriva i när jag söker jobb efter jobb eftersom man inte bara kan skicka ut ett massCV där alla arbetsgivare får exakt likadant utan var och en måste vara personliga för varje jobb jag söker. Ska be lite smarta människor att läsa igenom det och ge sina åsikter så jag kan känna mig riktigt nöjd.

Jag försöker komma in på västtrafiks hemsida men det verkar inte funka, ska hem till Alex efter evigheter så det ska faktiskt bli mysigt att sova där inatt. =)

Igår ja, Emma blev riktigt överraskad! Hon trodde att hon hade hamnat i en grotta, haha! Men det blev smörgåstårta, levande tipspromenad, tårta och en massa goa skratt. Stack hem vid tolv och kom inte i säng förräns vid tre på grund av datorn som man är halv beroende av sådär.


Födelsedagsbarnet

Mums!

En del av gänget!

Partybrillorna jag köpte till Emma.

My hottie!<3





Plingan var min andra present till Emma, Ring for sex.
Den användes under hela kvällen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0