090819

Eftermiddagen är här och jag/vi har faktiskt fått gjort mycket idag. Vi vaknade av att min katt försökte gräva sig igenom dörren (hon är väldigt kelig på morgonen) men det gulliga är att om man slår lite lätt i väggen och skäller på henne så slutar hon och typ 1 timma senare då man öppnar dörren så står hon och väntar, haha!

Vi har ju haft Terror on elm street maraton här om kvällarna, nu har vi bara 1 kvar men vi hoppade över den och tittade på Freddy vs. Jason till frukosten, moahaha! Efter det satte vi igång med småplock som att jag började dammsuga hela undervåningen, Alex lagade våran gräsklippare och fixade på altanen, sen började han ringa runt till hyresvärdar och det var inget svar på vissa, ett Nej på vissa och på en skulle vi ringa tillbaka imorgon. Sen åkte Alex och träna och då satte jag igång med att skicka ut lite CV:n, nu börjar jag bli lite less på det så ska kanske träna en liten stund innan jag hoppar in i duschen för halv sju kommer Johan och Emelie hit (och Alex såklart). Blir lite Mia och Klara kväll med en cigg i näven = Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0