090820

Och idag startar jag jobbet igen efter lite ledighet, nu har eftersäsongen startat och idag mjukstartar jag med att jobba 15-20 vilket är väldigt väldigt skönt. Vaknade tidigt imorse och började ringa runt lite angående lägenhet sen åt vi frukost framför sista Terror On Elmstreet som vi inte hinner se klart.

Nu ska jag göra mig iordning för snart tar tåget mig till Göteborg och jag hoppas verkligen jag hamnar på glass eller något litet idag vilket var mina önskemål. Senare ikväll tar jag tåget till Vårgårda för att ha tv-spel kväll hemma hos Johan och Anders, jag kommer vara så mobbad! Hehe nädå, det är ju mina bästa vänner så bäst för dom att dom tar hand om mig på denna "grabbkvällen"

Dags att sätta på lite smink så man ser mänsklig ut, men vi hörs kanske ikväll om jag inte kommer hem alltför sent.
Pusstjao =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0