090823

Heej!

Bad update I know men har haft fullt upp. I torsdags och fredags jobbade jag, var på ett sätt skönt men det kan ju bero på att jag var på Glasstruten båda dagarna. Sen har jag varit mycket med min älskade pojkvän samt vänner.

Igår var inte min dag, that´s for sure! Jag jobbade till tolv i förrgår natt och somnade inte förräns typ tre halv fyra och inte nog med det skulle jag upp klockan halv åtta (igår) för att åka till Askim på Workshop inför Funkykidzterminen som startar nu. Skulle vart där klockan tio men vi körde en aning vilse och när vi väl var där så hittade vi inte ingången. Tänk er att jobba typ 10 timmar, sova 3,5 timma och sen gå upp och pendla och vara pigg och glad liksom.. missade halva min lektion som bara var 45 minuter lång så det blev att bara sitta och titta på resten av gänget som körde danserna till dom andra åldersgrupperna. Pappa hämtade mig vid två så jag kunde duscha och så inför kvällens middag på Amazing thai med Funkygänget.

Väl hemma i Alingsås så åkte jag och Alex till Sara och Lisa som myste på altanen med tända ljus och musik. (Bilder kommer senare) Det var iaf en skitrolig kväll och skratt som skapade magsmärtor, dock helt underbara magsmärtor! Älskar såna där spontana kvällar då man bara gör det man känner för, som t.ex. igår började vi baka kladdkaka klockan tolv på kvällen, mys av något<3

Min pojkvän åkte hem nu så jag ska lägga in lite bilder och musik på mobilen och sen cykla ner i myskläder till Sarah och ta en cigg och snacka lite, saknar henne. Vi höres senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0