090827

Goddagens!

Idag har jag sovit ut, gick upp i lugn och ro och tog en cigg på altanen i väntan på att brödet skulle tina. Idag jobbar jag 14.30-23.00 vilket innebär stängning för parken stänger kl 22. Jag ringde jobbet förut för att ha ett önskemål om att hamna på glass och då svarade givetvis min älskade chef Jenny som vet allt om min situation och hon sa så snällt: Men Sarah, vi alla vet redan detta så du behöver inte önska, vi försöker alltid sätta dig där du trivs bäst och även där din mage trivs.
-Så himla gulligt! Jag älskar Jenny för hon lyssnar och förstår. Ska smyga in till henne på kontoret sen när jag kommer till jobbet.

Pappa ringde mig förut angående min födelsedagspresent och nu är den klar, jag vet vad det blir men vi var tvugna att göra så för det var en dyr present så vi var tvugna att planera det ihop, men det ska bli så himla roligt och spännande :D (berättar självklart inte förräns på min dag^^)

12:34, shit nu måste jag rusa! Men hoppas ni får en kanondag så hörs vi kanske inatt.
Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0