090831

Imorgon startar min månad på året, älskar den! På med höstkläderna och dricka varm choklad inne om kvällarna då det blivit mörkt vid typ sex, det är tråkigt dock men det tillhör.

Jag och Sara somnade inte förräns vid tre inatt, men vi hade så himla mysigt så man ville nästan inte somna. Vi tittade på Vänner hela kvällen och pratade en massa. Idag har vi typ gjort detsamma, sovit länge, tog en sen frukost och tittat på Vänner. Sen drog hon hem för hon hade sin första körlektion idag, var fan pirrig i magen själv! Men hon körde inte ihjäl någon så då gick allt bra =)

Själv sitter jag och väntar på ett mail, jag exploderar snart för jag vill så gärna berätta men det får faktiskt vänta...NEJ, TYST SARAH! För att få mig på andra tankar, ikväll blir det slappiskväll med mig själv då jag antagligen sätter på en film jag inte sett på länge! Nu ska jag kika på en hemsida och se vad jag behöver få hem (handlar självklart om hemligheten)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0